4 klassista verkkosivuston sisällöntuottajaa, joita sinun on vältettävä!
Hei siellä! Jos olet äskettäin perustanut oman yritysblogin tai verkkosivuston, miten se menee tähän mennessä? Koska nämä verkkomarkkinointikokonaisuudet voivat olla uskomattoman tehokkaita, kun asianmukaiset strategiat otetaan käyttöön ja parhaita käytäntöjä noudatetaan. Mutta jos yksi tai kaksi pientä yksityiskohtaa jätetään huomiotta, koko shebang voi olla ajanhukkaa, joka vahingoittaa brändiäsi pitkällä aikavälillä. Tässä artikkelissa tarkastellaan sisältöä, joka muodostaa niin suuren osan verkkosivustoista ja blogeista, eikä se usein tuo todellista lisäarvoa niin paljon kuin haluaisimme. Hyvä uutinen on, että jos huomaat jonkin näistä yleisistä virheistä, jotka olemme paljastamassa, voit hylätä ne ja toivottavasti korvata ne jollakin kunnollisella kopiolla. Joten käytä muutama minuutti tämän lyhyen artikkelin sulattamiseen ja toivomme, että voit oppia vähän prosessissa.
Jokaisen sivun pitäisi laskea!
Okei, verkkosivustosi ei ole kirja ja jos omasi näyttää vähän samalta, sinun on vaihdettava kopio ennemmin kuin myöhemmin. Sinulla ei ole aavistustakaan, mikä blogisi tai verkkosivustosi sivu on ensimmäinen asia, jonka uusi kävijä huomaa brändistäsi. Yritä rakentaa jokainen sivu aloitussivuksi ja varmista, että selkeä toimintakehotus on riittävän ilmeinen huomataksesi. Tämä parantaa ehdottomasti käyttökokemusta ja sinun pitäisi nähdä pidempiä vierailuja.
Peräänny!
Me kaikki tiedämme, että tavoitteesi on ansaita rahaa liiketoiminnallasi, ja se on aivan ok. Vältä kuitenkin kovaa myyntiä ja käytä kunnioitusta puhuttaessasi kävijöitäsi, koska useimmat heistä tarvitsevat melko monta käyntiä ennen kuin he voivat tehdä tällaisen päätöksen. Sinun tulisi ensin ottaa heidät mukaan ja toivoa jonkinlaisen luottamuksen kehittymistä, ennen kuin saat heidät vuosisadan sopimukseen.
Liikaa tiedettä
Yritä välttää raskaita sanoja ja teollisia pituuslausekkeita, kun vahaat lyyrisesti brändiäsi. Käytä joitakin todistettuja copywriting -tekniikoita äläkä pelkää lainata alan parhailta. Alliteraatio, tahallinen toisto ja hyvä vanhanaikainen riimi ovat kaikki tapoja saada sisältösi näyttämään ja lukemaan paremmin kuin kilpailijasi. Taide on yhtä paljon reseptiä kuin tiede, ja kun voit yhdistää nämä molemmat yhdellä iskulla, alat oppia ohjelmaa.
Lähteillä on väliä!
Jos sinulla on hämmästyttäviä tosiasioita ja lukuja ja haluat tehdä vaikutuksen potentiaalisiin asiakkaisiin, sinun on parempi pystyä varmuuskopioimaan ne. Yritä löytää luotettavia ja puolueettomia lähteitä ja olet menossa oikeaan suuntaan. Jos elokuvasi sävyttää Toronton perusliiketoimintaasi viimeisen neljänneksen aikana enemmän kuin muut kilpailijasi, hanki joitain konkreettisia faktoja tämän tueksi, koska se on puhdasta myynninedistämiskultaa ja sitten jotain!
Päästä eroon näistä pahoinpitelyistä ja pian tulet kääntämään tuloksia!